Barnmålning

På fredagens lektion hade vi även (förutom redovisningen) barnmålning. Det var verkligen den skrattigaste lektionen hittills. Tårarna sprutade och vi vek oss av asgarv. I alla fall så fick var och en av oss en målning av vår lärare Jennifer. Sen fick vi måla på varandra.

Natta blir sminkad till tiger.


Klar! Grrr..

Hanne fick en fjäril i fejjan. (eller jag tyckte mer att det såg ut som en snopp..)


Jag blev pirat. Arrrgh!


Elin blev en kissekatt.


Och Carin-snyggot blev Spiderman!


Sedan blev jag förvandlad till en uggla. Skaparen är Carin.


Elin gjorde Natta till en ko.


Hanne målade sig själv till mus. Först en snopp i ansiktet sen en mus...


Jag gjorde Carin till en gepard...


...och sedan till en läskig clown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0