Tv- och scenmake/melodifestival







Idag hade vi tv- och scenmake och speciellt till melodifestival. Till dagen skulle vi ta med en bild på en artist. Denna bilden fick vi inte visa för någon och sedan skulle man fråga frågor om en annans bild. Jag fick Hannes bild och skulle fråga så mycket frågor om sminkningen att jag kände mig säker och kunde göra den. Sedan skulle vi utifrån den förklaring vi fått göra en sminkning. Efteråt fick vi se bilderna och jämföra. Det var mycket som inte riktigt stämde eftersom man lätt bildar sig en egen uppfattning av vad man hört. Jag hade iaf denna bilden på Cher. Inte helt rätt kan man säga men min modell blev iaf nöjd med sin sminkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0